АННА ОКТЯБРЬ /

ЗАСНОВНИЦЯ Й ДИЗАЙНЕРКА БРЕНДА ANNA OCTOBER

anna_october_

1990 / народилась у Запоріжжі
2009 / закінчила Коледж Київського національного університету технологій та дизайну
2008–2010 / вивчала живопис у Одеському художньому училищі імені М. Б. Грекова
2010 / заснувала бренд Anna October
2013 / представила сезонну колекцію в офіційному розкладі Паризького тижня моди
2014 / увійшла в шортліст міжнародного конкурсу LVMH Prize
2016 / премія Mercedes-Benz Fashion Prize у номінації «Найкращий дизайнер»
Місце в індустрії: Дизайнерка Анна Октябр розглядає створення одягу як процес розробки об'єктів предметного дизайну. Тому її речі вирізняються жіночною та позачасовою естетикою, яка буде лишатися актуальною протягом багатьох сезонів, а також грайливістю й відчуттям «насолоди від життя», що стало характерною рисою бренда. Знакові речі для бренда — сукні, штани та светри: вони є в кожній колекції дизайнерки. Творчий шлях: Іще в 9 років була впевнена, що створюватиме одяг і робитиме своєю працею цей світ кращим і красивішим. Власну марку одягу заснувала у 2010 в Одесі, де в той самий час з'явилося дуже багато талановитих дизайнерів. Через три роки перевезла студію бренда в Київ і переїхала сама. У 2014 стала півфіналісткою найпрестижнішого конкурсу молодих дизайнерів у світі LVMH PRIZE. У 2016 отримала нагороду як найкраща дизайнерка за версією Mercedes-Benz Fashion Prize. Наразі її одяг можна придбати у багатьох магазинах по всьому світі, зокрема в лондонському Harvey Nichols, київському ЦУМі, а також на сайтах Farfetch і Moda Operandi та багатьох інших. Принципи роботи: «Одяг — це предмети, які ми вносимо у своє життя на досить довгий час, тому важливо, щоб вони були якісно зроблені з точки зору дизайну, як меблі чи посуд. Крім того, для мене надважлива точність інформації, тому я завжди думаю про те, як це застосувати у бренді. Наприклад, максимально інформувати клієнтів про склад тканин і процес створення одягу. Я вважаю, що зараз це дуже релевантна інформація. А ще для мене дуже важлива гармонія та спокій, тому я хочу, щоб ці цінності відчувалися в одязі, який я створюю. Звичайно, я мала би сказати, що якість або естетика — найцінніші, проте це й так усім очевидно та зрозуміло, а ці-от маленькі пункти дуже важливі насправді».
Anna October AW 2020-21 advertising campaign © @
@anna_october_

FASHION DIRECTORY OF UKRAINE
/
ДОВІДНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОДИ
за підтримки: