Місце в індустрії: Колекції Антона Белінського позначено конструктивними пошуками, поєднаними з естетикою пострадянського стріт-стайлу. Іще одна особливість творчості дизайнера — численні колаборації з сучасними українськими художниками. Окрім розвитку власного бренда, Антон реалізує свої організаційні таланти: упродовж двох років він виступав організатором та ідеологом проекту One day project, що давав змогу талановитим дизайнерам-початківцям із обмеженими фінансовими можливостями презентувати свої колекції спеціалістам і пресі, зокрема міжнародній. Творчий шлях: Учився в республіканській художній школі; по закінченні вирішив спробувати себе в дизайні моди. Упродовж двох років навчався в КНУТД, але полишив заклад, не завершивши формальної освіти. Працював у командах різних дизайнерів, займався стайлінгом. Із 2010 року презентує під власним брендом подіумні колекції в Україні та за кордоном, зокрема на міжнародній талант-платформі Fashion Scout у Лондоні (2013) та на шоу V Files на New York Fashion Week (2016). Двічі брав участь у основній програмі Paris Fashion Week — із колекціями осінь-зима 2019-2020 та весна-літо 2020. Співпрацює з брендом Uniqlo, який надає дизайнерові стоковий одяг для переробки під брендом Anton Belinskiy. Географія продажів — США та країни Азії. У 2017 році створив капсульну колекцію для проекту України на 57-й бієнале у Венеції (хедлайнером проекту був славетний український художник Борис Михайлов). Принципи роботи: «У професійному сенсі в мене трохи роздвоєння особистості: ніби я й до дизайну себе зачисляю — а з іншого боку почуваюся художником. Може, саме тому моя марка стала чимось на кшталт художньої галереї для сучасних митців, які хочуть висловитися. Це найдоступніша форма висловлювання: ти можеш перенести роботу в принт і "виставити" її на моделях із моїх колекцій. Серед інших там представлено й мої власні роботи — зокрема фотографії».