АНТОН І КСЕНІЯ
ШНАЙДЕРИ /

ЗАСНОВНИКИ ТА ДИЗАЙНЕРИ БРЕНДА
KSENIA SCHNAIDER

kseniaschnaider

kseniaschnaider_mens

Антон /
1980 / народився в Омську, РФ
/ закінчив Омський педагогічний технікум, відділ «Дизайн»
Ксенія /
1984 / народилась у Києві
/ закінчила Київський національний університет технологій та дизайну
Кар'єра /
2011 / заснували бренд Ksenia Schnaider
2015 / премія Mercedes-Benz Fashion Prize у номінації «Найкращий бренд жіночого одягу»
2016 / премія Premium Young Designers Award у номінації «Жіночий одяг»
2018, 2019 / премія Best Fashion Awards у номінації «Sustainable fashion»
2019 / запустили чоловічу лінію бренда
Місце в індустрії: Ksenia Schnaider — бренд, уславлений незвичайним під- ходом до роботи з денімом та апсайклінгом старих речей у нові дизайнерські колекції. Бренд продається в 70 магазинах по всьому світі й регулярно створює моделі одягу, що стають віральними в інтернеті, — наприклад, асимет- ричні джинси з різною шириною штанин. Саме в таких з'явилася на публіці співачка Селін Діон. Творчий шлях: Ксенія здобула освіту в Київському на- ціональному університеті технологій та дизайну, і вже у свої 19 років почала створювати власні колекції одягу. Антон вивчав графічний дизайн у Омському державному педагогічному університеті. З 2004 по 2009 роки працював у студії Артемія Лєбєдева, після чого став арт-директором проектної групи Sila. У 2011 році Ксенія й Антон створили спільний бренд Ksenia Schnaider. У 2015 отримали нагороду Mercede-Benz Fashion Prize за найкращий бренд жіночого одягу. Світова слава прийшла до бренда в 2016 році, коли вони почали працювати з денімом і представили модель «demi-denims». Дизайнерський дует вирішив працювати зі вторинною сировиною; тепер, створюючи нові колекції, вони переробляють до 5000 старих пар джинсів за сезон. У 2018 та 2019 роках отримали нагороду Best Fashion Awards у номінації «Sustainable Fashion». У 2019 році Ksenia Schnaider запустили чоловічу лінію, дизайном якої займається Антон, а також представили колаборацію з компанією ISKO — джинси з перероб- леного океанічного пластику. У 2020 Ксенія запустила власний подкаст «Нелегка промисловість» і, спільно з брендом Morobe, створила колекцію взуття. Цього самого року Ксенія й Антон відкрили власний магазин у Києві. Принципи роботи: «Нашої творчої енергії вистачить на десять різних ліній одягу та предметів інтер'єру, але, на жаль, розширення бренда пов'язано не лише з цим, тому ми фокусуємося на напрямках, що дають результат. Коли в тебе реальний бізнес, ти зважуєш кожен крок і мислиш іншими категоріями».
Ksenia Schnaider A/W 2020-2021 lookbook © @kseniaschnaider
FASHION DIRECTORY OF UKRAINE
/
ДОВІДНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОДИ
за підтримки: