ДІМА ЧАЮН І
АНТОН ЯКШИН /

ЗАСНОВНИКИ ТА ДИЗАЙНЕРИ БРЕНДА CHAKSHYN

chakshyn

Діма /
1996 /
народився в Києві
2017 / закінчив Київський університет економіки та права за спеціальністю «Маркетинг» graduated from Kyiv University of Economics and Law, majoring in marketing
Антон /
1992 /
народився в Києві
2014 / закінчив Київський національний університет будівництва і архітектури за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» (Інженер)
Кар'єра /
2016 / створили першу колекцію бренда Chakshyn created first Chakshyn collection
2016 / нагорода Vogue Italia x Fashion Scout "Design IT"
2017 / премія Mercedes-Benz Fashion Prize у номінації «Найкращий молодий бренд»
2018 / увійшли до топ-200 молодих дизайнерів світу за версією Vogue Talents (Vogue Italia)
2018 / премія Mercedes-Benz Fashion Prize у номінації «Найкращий бренд жіночого одягу»
2018, 2019 / представили колекцію на Milan Fashion Week за офіційним запрошенням Італійської пала- ти моди та Сари Майно (Vogue Italia)
2019 / премія World Fashion Awards у номінації «Найкращий молодий бренд»
Місце в індустрії: Дизайнери Діма Чаюн і Антон Якшин, створюючи колекції для власного бренда Chakshyn, дотримуються концепції «жіночий одяг, натхненний чоловічим». У 2019 році хлопці отримали нагороду World Fashion Awards як кращий молодий бренд і підписали ексклюзивний контракт із легендарним універмагом Dover Street Market першими з українських брендів. Крім цього колекції бренда представлено у Нью-Йорку, Лондоні, Парижі, Сеулі, Токіо та ін. Творчий шлях: Діма Чаюн починав кар'єру як журналіст, а Антон Якшин асистентом дизайнера. Працюючи з різними командами, вони вирішили створити власний бренд, спираючись на досвід, набутий у попередній роботі. Першу колекцію створили в 2015 році й представили її на Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. Визначною річчю став довгий тренч, обраний хітом міжнародної streetstyle-хроніки. Міжнародна преса швидко звернула увагу на Chakshyn, публікації про бренд з'явилися на сайтах Vogue US і W magazine. У 2017 році Діма й Антон отримали нагороду Mercedes-Benz Fashion Prize за найкращий молодий бренд, а вже за рік повторили успіх як найкращий бренд жіночого одягу. Також у 2017 створили спільну колекцію взуття з Intertop та запустили повноцінну лінію прикрас і аксесуарів. У 2020 запустили проект Lockdown, у якому співпрацювали з різними художниками та артистами. У 2020 увійшли до списку кращих молодих брендів NJAL х JOOR. Принципи роботи: «Усе, що створюється брендом, має бути зроблено в певних межах. Є якісь речі, які ми будемо додавати у власну естетику, проте в світі стільки класних речей, що створювати додаткові обмеження для себе не хочеться. Під час пандемії ми дійшли думки, що в моді бракує незвичних речей, тому хочеться додавати в ко- лекції, наприклад, пір'я або каміння — але робити це так, щоб не виходити за межі власної естетики».


Chakshyn S/S 2020 advertising campaign © @chakshyn
FASHION DIRECTORY OF UKRAINE
/
ДОВІДНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОДИ
за підтримки: