НАДІЯ ШАПОВАЛ /

СТИЛІСТКА

nadiiashapoval

1989 / народилась у Києві
2009 / контракт із модельною агенцією Next Milan
2010 / контракт із модельною агенцією Next worldwide
2011 / закінчила Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, факультет «Видавнича справа та редагування»
2013–2014 / здобула ступінь магістра Istituto Marangoni Milano за програмою Fashion Business and Brand Management
2017 / зйомка для Numéro Russia, вересень
2018 / заснувала власний бренд художньої кераміки Nadiia
2019 / зйомка для Vogue UA, листопад
2020 / показ і рекламна кампанія американського бренда Rodebjer, сезон осінь-зима 2020
Місце в індустрії: Надія Шаповал — стилістка й засновниця бренда кераміки Nadiia World. Тісно співпрацює з дизайнерами та журналами. Працювала над колекціями Bevza, Anna October, Bobkova, а також стилізувала зйомки для журналів Numéro Russia, Tatler Russia, Harper's Bazaar Ukraine і брендів Daily Sleeper та Ruslan Baginskiy. Творчий шлях: Кар'єру в моді почала на другому курсі університету з роботи моделлю. Подзвонила деяким дизайнерам, зокрема Ксенії Шнайдер, Лілії Пустовіт і Лілії Літковській, зробила кілька шоу під час українського тижня моди. Там познайомилася з Сергієм Нікітюком, який допоміг підписати контракт із агенцією Next Milan. Через чотири роки співпраці з агенцією вирішила припинити роботу моделлю й почала навчання в Istituto Marangoni Milan. Після року навчання на магістратурі за фахом 'Fashion Business and Brand Management' вирішила змінити напрям діяльності й стала стилісткою. Кілька років набиралася досвіду, працюючи з Bevza та Anna October, допомагаючи з колекціями. У 2018 році заснувала власний бренд кераміки Nadiia World разом із художницею Машею Ревою. У 2020 році стала режисеркою короткометражного фільму Tryp про естетику Трипілля, який було знято для бренда Bevza. Для цього фільму Надія створила керамічні прикраси. Принципи роботи: «Я обираю лише ті проекти й роботу, які мені цікаві, і ті, у яких я розвиватимуся. Це, безумовно, складно, але завжди дає мені щось нове. Я люблю складні виклики, коли важко зрозуміти, як таку ідею взагалі можна втілити в життя. Саме це дарує мені наснагу робити великі проекти та працювати над перезапуском брендів. Звичайно, я можу працювати як наймана працівниця у форматі бренда й допомагати робити круті колекції, проте в такому разі це має дуже високо оплачуватися — і, знов-таки, бути цікавим. За характером я боєць, люблю бути на передовій».
Nadiia for BEVZA ad campaign. © @nadiiashapoval
FASHION DIRECTORY OF UKRAINE
/
ДОВІДНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОДИ
за підтримки: