ОЛЕНА ХІЛЬКОВА /

СПІВЗАСНОВНИЦЯ Й ДИРЕКТОРКА
КОНЦЕПТСТОРА ATELIER1

atelier1conceptstore

1970 / народилась у Донецьку
1993 / закінчила Донецький державний університет за спеціальністю «Французька й англійська література та філологія»
1993–досі / директорка освітньої групи DonStream
2005–досі / директорка концептстора Atelier1
2020 / закінчила Оксфордський університет за програмою «Лідерство й управління організаціями»
Місце в індустрії: Представниця Central Saint Martins і London College of Fashion в Україні, а також співзасновниця й директорка першого українського концептстору Atelier1, шо спеціалізується на одязі японських і вітчизняних брендів та нішевій парфумерії. Творчий шлях: У рітейл Олена потрапила волею випадку в 2005 році, коли британське консульство в Україні звернулося до неї з проханням організувати в Києві майстер-класи для англійського колориста й fashion-консультанта Девіда Фоулі. Фоулі прибув до Києва разом із колегою Стівеном Мілмом і почав консультувати українських підприємців. Після низки консультацій, коли побачив, що його клієнти не в змо- зі відкрити концептуальний магазин, вирішив зробити це сам. Atelier1 із самого початку продавало одяг Comme Des Garçons поряд із українськими дизайнерами та одяг власного виробництва в колаборації з цими дизайнерами. Першими українськими брендами в Atelier 1 були Poustovit, Vorozhbyt & Zemskova, Podolyan та Andre Tan. У 2007 Atelier1 потрапив до книги «ТОП-10 найкращих концептсторів світу». У 2008 магазин переїхав у справжній бункер на бульварі Шевченка. У тому ж році Atelier1 відкрив shop in shop у лондонському Dover Street Market, де під маркою Atelier1 by Poustovit продавався одяг Лілії Пустовіт. Наразі з українців у Atelier1 продаються Paskal, Yulia Yefimtchuk+, ArtemKlimchuk. Принципи роботи: «Моєю мотивацією під час запуску магазину було створити платформу для студентів, що їдуть на навчання у Central Saint Martins та London College of Fashion і хочуть повернутися назад, а Девід хотів привезти в Україну західну експертизу та допомогти тим, хто ніколи не поїде на навчання за кордон, а вже є самодос- татнім в Україні. Так об'єдналися схід і захід, і ми поставили собі за мету популяризацію українських марок і збільшення довіри до них за рахунок уже відомих у світі моди імен, які висять поруч на одному рейлі».
Comme des Garçons: the brand's philosophy book mock up. © www.a-r-i-s-h-a.com
FASHION DIRECTORY OF UKRAINE
/
ДОВІДНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОДИ
за підтримки: